Bioshop`s Original : aditiva, přísady, maziva, zvýšení výkonu, tuning

Aditiva do benzínu, přísady do benínu, vyšší výkon, nižší spotřeba, ošetření motorů, zvýšení výkonu auta, aditiva do paliv

V košíku nemáte žádné zboží
  Dnešní datum: 18.11.2018    
Zákazník: nepřihlášen
 


Aditiva do motorových olejů
Čistící a stabilizační přísady
Aditiva a přísady do paliv
Aditiva do olejů a převodových kapalin
Aditiva do hydraulických olejů
Plastická a multifunkční maziva
Ostatní výrobky

 
Postupy použití

PŘÍSADY DO MOTOROVÝCH OLEJŮ
460-G, C400-D, 906 GDC, 4601, 102, 4101, 240

ČTYŘDOBÉ MOTORY

Nové motory : motor musí být po záběhu.Doporučujeme u benzínových osobních aut minimálně 10 - 15 000 km, u osobních dieselů a u dodávek 20 - 30 000 km a u nákladních aut minimálně 30 000 km. Přísadu nalijte do čistého oleje, nebo maximálně do ujetých cca 3 000 km, ujet předepsané kilometry pro výměnu oleje a olej vyměnit. Nepoužívat současně žádné čistící přísady na odstranění karbonu, přísada si poradí sama ! Jestliže se od začátku používá olej syntetický, případně kvalitní zahraniční olej polosyntetický, je množství úsad v motoru malé a příliš kvalitu oleje neovlivní.

Staré motory : benzínové motory, které mají najeto hodně přes 100 000 km, záleží také na používaném typu oleje (u Super Mogulu je i 80 000 km hodně). Zde se postupuje stejně jako u nových motorů, jen se před aplikací receptury DOPORUČUJE PROVÉST ODKALENÍ MOTORU pomocí odkalovací přísady 501. Ta odstraní převážnou část veškerých škodlivých úsad z motoru a navázání přípravku trvá již výrazně kratší dobu, protože povrch kovu je již očištěn. Použití odkalovače způsobí výrazné snížení úsad v motoru, které se vlastně po použití odkalovače vypustí se starou olejovou náplní. Přísada do oleje má potom mnohem méně práce s čistěním motoru a naváže se rychleji a ve větším množství. Pokud se projevuje zvýšená spotřeba oleje, je vhodné předem použít prostředek k uvolnění pístních kroužků, který "otestuje" motor a ukáže, zda je nutná GO (nutnost GO se dá zhruba odhadnout podle typu motoru a ujetých kilometrů). Pokud jsou pístní kroužky pouze přichycené karbonem, prostředek je uvolní, kompresní tlaky a tlak oleje se zvednou a následně poklesne spotřeba oleje. Pamatujte - u starých motorů hrozí, při předchozím neodkalení, uvolnění velkého množství úsad prakticky vždy a tyto mohou vést k vážnému poškození motoru!
Jestliže se před aplikací přísady neprovede odkalení motoru, je vhodné vyměnit olejový filtr - bude značně zanesen uvolněným karbonem. U osobních aut a dodávek po ujetí přibližně 1500-3000 km, u nákladních aut a kamionů po ujetí 3000-5000 km.

Velmi staré motory : pokud má motor najeto tolik, že se blíží udávané životnosti, má vyšší spotřebu oleje a začíná ztrácet výkon, použití přísady již nebude mít větší smysl, protože jednotlivé důležité součásti motoru (hlavně pístní kroužky a válce) budou natolik opotřebené, že aplikace jakékoliv přísady ztratí smysl (kroužky a další díly se tím neobnoví). John Bishop osobně považuje používání jeho přísad do hodně ojetých motorů za vyhozené peníze.

Opakovaná aplikace přísady :   Bez ohledu na to, jestli jde o nový nebo starý motor - pokud se nenajede za období jednoho roku více než 100 000-150 000 km, stačí pouze nalít přísadu při výměně oleje, vrstva přísady je ještě funkční, povrch se tedy nemusí čistit od usazenin. Navázání přísady se projeví dříve (několik stovek kilometrů, platí i pro velké naftové motory), protože čištění od úsad odpadá. Při velkém proběhu kilometrů u nákladních vozidel s minerální olejovou náplní staršího typu oleje se doporučuje každou 2. - 3. výměnu použití odkalovací přísady na odstranění karbonu a následně použití uvolňovače pístních kroužků. Tím se z motoru odstraní karbon a další nečistoty, s kterými by přísada zbytečně po aplikaci bojovala (není tak inteligentní, aby poznala kde se karbon nachází, jestli na stěnách nebo kluzných plochách). Doporučujeme také provozovatelům takových vozidel přechod na modernější minerální oleje, které tolik úsad nevytváří.

UPOZORNĚNÍ : úplné navázání přísady proběhne u osobních automobilů a dodávek během ujetí přibližně 2500 km, u nákladních automobilů během přibližně 5000 km.

DVOUDOBÉ MOTORY

50 ml přísady smíchat s 20-ti litry směsi paliva s olejem. Koncentraci nezvyšovat, mohlo by docházet k zanášení zapalovací svíčky ! Po spálení tohoto množství  paliva aplikaci opakovat dle potřeby, obvykle každých 6 měsíců.


ČISTÍCÍ A STABILIZAČNÍ PŘÍSADY
501, 560, XLO-G 7500, XLO-D 3500

Před výměnou oleje přidat odkalovací přísadu 501 do oleje a ujet normálním způsobem 25-40 km, poté vyměnit olej. Po odkalení motoru je možné použít přísadu pro uvolnění pístních kroužků 560 ( v případě znečistěných motorů s vyšší spotřebou oleje, při podezření na "připečené" pístní kroužky ). Přísadu nalít do nového oleje a jezdit normálně až do příští výměny oleje. Dojde ke kompletnímu vyčištění motoru. Následně je možné ošetřit motor přísadou do motorového oleje dle typu motoru.

Stabilizační přísady XLO-G 7500, XLO-D 3500 přidat do motorového oleje v okamžiku výměny. Provádět při každé výměně oleje.

ADITIVA DO PALIV
333-G, 696-D, 24073, BiTECH 1-C6-431, Premium Power Plus, A-PPPDFT, 333-DI

Veškeré přísady ( aditiva ) do paliv nalít do nádrže v předepsaných poměrech před naplněním aby došlo ke kvalitnímu promísení s palivem. Pouze přísada ARCTIC do nafty se doporučuje, vzhledem k velké hustotě, dobře smísit ( rozředit ) nejdříve s malým množstvím nafty a až poté nalít do nádrže.

PŘÍSADY DO PŘEVODOVÝCH OLEJŮ A KAPALIN
127, 451, 4x4, 842, 844, 515

Tyto přísady se aplikují při výměně olejové náplně. Při výměně oleje opakovat i aplikaci přísady. U celoživotních olejových náplní se zamění obsah přísady za stejný obsah oleje ze stávající náplně.

PŘÍSADY DO HYDRAULICKÝCH OLEJŮ
31900-HTC

Přísada se aplikuje do stávající olejové náplně. Obsah přísady je 1,25% olejové náplně. V případě trvale extrémních podmínek je možné zvýšit koncentraci až na 5%. Aplikaci opakovat při výměně olejové náplně.

PLASTICKÁ A MULTIFUNKČNÍ MAZIVA
1773, 1771 SPRAY, 477, 20480, 20480 SPRAY, NM-19

Maziva 1771 a 1773 nanést na ošetřovaná místa a nechat několik minut působit, aby vlivem svých mikrodifůzních vlastností pronikly do všech požadovaných míst. V případě antikorozní ochrany ošetřené plochy neotírat.
Při ošetřování řezných nástrojů nanést přípravek na řezné plochy nástroje, ten nechat zaříznout do materiálu bez chlazení (přivodit nástroji tepelný šok), poté lze spustit chlazení. Nepoužívat při vysokotlakém chlazení !
Mazivo 477 aplikovat v souladu s požadavky výzobců zařízení.
Upozornění : 
Nedoporučuje se míchat s jinými mazivy pro zachování výrobcem udaných vlastností !
Před aplikací ošetřovaná místa očistit od zbytků původního maziva !

Mazivo 20480, NM-19 možno používat na mazání kluzných a šroubových spojů, čepů, matic, řetězů a ozubených kol, lanovodů, vodítek ventilů, O-kroužků, čepů regulačních klapek v kouřovodech, závěsů uzávěrů pecí a topenišť, vodou zaplavených zařízení, nízkoobrátkových ložisek vystavených vysokým teplotám nebo agresivnímu prostředí, zařízení vystavených působení vysokých teplot, solným výparům, působení průmyslových chemikálií, apod.

OSTATNÍ VÝROBKY
7001 ExStink, 9201

7001 ExStink při aplikaci sprejem pro likvidaci malých zdrojů zápachu - použ. neředěný, nastříkat na zdroj zápachu ze vzdálenosti 15-20 cm. Při aplikaci rozprašovačem používat zředěný roztok 1 : 40.
Roztok zozprášit na  stěny, krytiny, nábytek a látky a nechat zaschnout. Pachy jsou zlikvidovány během 15-30 min. V případě nutnosti opakovat po 2 měsících (možno i dříve). Při vytírání smíchat 100ml přípravku se 4 l vody se saponátem. Pachy ze vzduchu : stříkat rozprašovačem směrem ke stropu.
Přípravek 9201 před použitím řádně protřepat. Nastříkat na povrch, důkladně vytřít a přeleštit čistým bavlněným hadříkem. Přírodní kůže čistit jemně hadříkem pro dosažení lesku.